BIP.BGSW.PL
_________________________________________________________________________________________________20.08.2018 Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku Ogłoszenie o zamówieniu BZP nr 606324-N-2018 z dnia 2018-08-20 powyżej 30 000 euro: W załączeniu :
_________________________________________________________________________________________________ 28 lipca 2017 r. _________________________________________________________________________________________________ 28 lipca 2017 r. _________________________________________________________________________________________________ 19 lipca 2017 r. „Wymianę dwóch jętek konstrukcyjnych więźby dachowej na elewacji szczytowej zachodniej zabytkowego budynku Baszty Czarownic w Słupsku, przy ul. Francesco Nullo 8 wraz z zabezpieczeniem przed ptakami”
1. Zaproszenie od złożenia oferty na wymianę jętek _________________________________________________________________________________________________ 19 lipca 2017 r. „Wykonanie prac budowlano -renowacyjnych schodów zewnętrznych w tym naprawie balustrad zabytkowego obiektu Baszty Czarownic w Słupsku, przy ul. Francesco Nullo 8” 1. Zaproszenie od złożenia oferty na remont schodów i balustrad _________________________________________________________________________________________________ 31.05.2017 r.
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot :
_________________________________________________________________________________________________ 09 maja 2017 r. „RENOWACJA ŚCIANY SZACHULCOWEJ FRONTOWEJ Z MURU PRUSKIEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO BGSW W SŁUPSKU WRAZ Z IZOLACJĄ FUNDAMENTÓW TEJ ŚCIANY”1. Zaproszenie od złożenia oferty renowacja szachulca _________________________________________________________________________________________________ INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W NIEOGRANICZONYM PISEMNYM POPSTEPOWANIU PRZETARGOWYM NA: „SPRZEDAŻ SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO, UŻYWANEGO MARKI FORD TRANSIT FURGON – 300L / 05.05.2016 R._________________________________________________________________________________________________ POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE NA :
|
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE DO CENTRUM AKTYWNOSCI TWÓRCZEJ W USTCE 26.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 6.08.2013
-
-
-
-
-
- Zapytanie ofertowe
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Wykaz pozostałego wyposażenia
-
-
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NA „DOSTAWĘ ŚCIANEK MUZEALNYCH” 25.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 2.08.2013
-
-
-
-
-
- Zapytanie ofertowe
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Szczegółowy opis
-
-
-
-
-
- Zał. 2 – Formularz oferty
-
-
-
-
-
- Zał. 3 – Wzór umowy
-
-
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NA „DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK” 22.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 30.07.2013
-
-
-
-
-
- Zapytanie ofertowe
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Szczegółowy opis
-
-
-
-
-
- Zał. 2 – Formularz oferty
-
-
-
-
-
- Zał. 3 – Formularz cenowy
-
-
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NA „WYKONANIE I MONTAŻ TABLIC INFORMACYJNYCH” 22.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 30.07.2013
-
-
-
-
-
- Zapytanie ofertowe
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Szczegółowy opis
-
-
-
-
-
- Zał. 2 – Formularz oferty
-
-
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NA „WYKONANIE I MONTAŻ ROLET OKIENNYCH” 22.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 30.07.2013
-
-
-
-
-
- Zapytanie ofertowe
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Szczegółowy opis
-
-
-
-
-
- Zał. 2 – Formularz oferty
-
-
-
-
-
- Zał. 3 – Formularz cenowy
-
-
-
-
-
- Zał. 4 – Wzór umowy
-
-
-
NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO W CENTRUM AKTYWNOSCI TWÓRCZEJ W USTCE – KAWIARNI DATA ZAMIESZCZENIA 17.07.2013
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 31.07.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie o przetargu 17.07.2013
-
-
-
-
-
- Regulamin wraz z umową 17.07.2013
-
-
-
-
-
- Oświadczenie 17.07.2013
-
-
-
ZAKUP I DOSTAWA PIECÓW I SPRZĘTU DO PRACOWNI RZEŹBY I CERAMIKI CENTRUM AKTYWNOŚCI TWÓRCZ J W USTCE.
-
-
-
-
- Informacja o ogłoszeniu 2.08.2013
-
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 26.07.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia : 259790 – 2013 data zamiesczenia:12.07.2013
-
-
-
-
-
- Modyfikacja treści SIWZ 12.07.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia : 270810-2013; data zamiesczenia:11.07.2013
-
-
-
-
-
- Modyfikacja treści SIWZ 11.07.2013
-
-
-
-
-
- Załącznik nr 6.1 do SIWZ po modyfikacji 11.07.2013
-
-
-
-
-
- Załącznik nr 6.2 do SIWZ po modyfikacji 11.07.2013
-
-
-
-
-
- I Wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZ 11.07.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie na zakup i dostawa pieców i sprzętu do pracowni rzeźby i ceramiki Centrum Aktywności Twórcz j w Ustce. Numer ogłoszenia: 259790 – 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
-
-
-
-
-
- SIWZ-przcownia rzeżby 4.07.2013
-
-
-
-
-
- Zal 1 – Formularz oferty
-
-
-
-
-
- Zal. 2.1. – Formularz cenowy- zad 1
-
-
-
-
-
- Zal. 2.2. – Formularz cenowy- zad 2
-
-
-
-
-
- Zal. 2.3. – Formularz cenowy- zad 3
-
-
-
-
-
- Zal. 3 – Oświadczenie art.22
-
-
-
-
-
- Zal. 4 – Oświadczenie art.24
-
-
-
-
-
- Zal. 5.1. – Wzór umowy-04.07.2013 zad 1
-
-
-
-
-
- Zal. 5.2. – Wzór umowy-04.07.2013 zad 2
-
-
-
-
-
- Zal. 5.3 – Wzo-r umowy-04.07.2013 zad 3
-
-
-
-
-
- Zal 6.1.-Szczegółowy opis-pracownia rzeźby iceramiki
-
-
-
-
-
- Zal 6.2.- Szczegółowy opis-pracownia rzeźby iceramiki
-
-
-
-
-
- Zal 6.3.- Szczegółowy opis-pracownia rzeźby iceramiki
-
-
-
-
-
- Zal 7 – Przynależność do gupy kapitałowej
-
-
-
-
-
- Zal. 8.1. – Wykaz dostaw
-
-
-
-
-
- Zal. 8.2. – Wykaz dostaw
-
-
-
NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA KAWIARNIĘ, MIESZCZĄCEGO SIĘ W OBIEKCIE CENTRUM AKTYWNOSCI TWÓRCZEJ W USTCE, PRZY UL. ZARUSKIEGO 1.
-
-
-
-
- ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU 25.06.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie o przetargu 14.06.2013
-
-
-
-
-
- Regulamin najmu kawiarnii wraz z umową i ofertą 14.06.2013
-
-
-
-
-
- Oświadczenie 14.06.2013
-
-
-
SŁUPSK: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO CENTRUM AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ W USTCE NUMER OGŁOSZENIA: 222998 – 2013; DATA ZAMIESZCZENIA: 11.06.2013
-
-
-
-
- INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 16.07.2013
-
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 05.07.2013
-
-
-
-
-
- Modyfikacja treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 20.06.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 6.3 – Sprzęt biurowo-komputerowy po modyfikacji 20.06.2013
-
-
-
-
-
- OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 235836 – 2013 data zamieszczenia: 19.06.2013
-
-
-
-
-
- Modyfikacja treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 19.06.2013
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie na zakup i dostawę wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
-
-
-
-
-
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 233000 – 2013 data zamieszczenia: 18.06.2013
-
-
-
-
-
- I Wyjaśnienia SIWZ 18.06.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 6.3 – Sprzęt biurowo-komputerowy po modyfikacji 18.06.2013
-
-
-
-
-
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Formularz oferty
-
-
-
-
-
- Zał. 2.1 – Formularz cenowy-biurowe – zad.1
-
-
-
-
-
- Zał. 2.2 – Formularz cenowy-wyp.wnętrz- zad.2
-
-
-
-
-
- Zał. 2.3 – Formularz cenowy
-
-
-
-
-
- Zał. 3 – Oświadczenie art.22
-
-
-
-
-
- Zał. 4 – Oświadczenie art.24
-
-
-
-
-
- Zał. 5.1 – Wzór umowy-zad.1
-
-
-
-
-
- Zał. 5.2 – Wzór umowy-zad.2
-
-
-
-
-
- Zał. 5.3 – Wzór umowy-zad.3
-
-
-
-
-
- Zał. 6.1 – Meble biurowe
-
-
-
-
-
- Zał. 6.2 – Meble wyp.wnętrz.
-
-
-
-
-
- Zał. 6.3 – Sprzęt biurowo-komputerowy
-
-
-
-
-
- Zał. 7 – Przynależnośc do gupy
-
-
-
NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA KAWIARNIĘ, MIESZCZĄCEGO SIĘ W OBIEKCIE CENTRUM AKTYWNOSCI TWÓRCZEJ W USTCE, PRZY UL. ZARUSKIEGO 1.
-
-
-
-
- Ogłoszenie o przetargu 29.05.2013
-
-
-
-
-
- Oświadczenie 29.05.2013
-
-
-
-
-
- Regulamin najmu kawiarnii wraz z umową i ofertą 29.05.2013
-
-
-
-
-
- ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU 13.06.2013
-
-
-
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU O PRACOWNI RZEŹBY I CERAMIKI CENTRUM AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ W USTCE NUMER OGŁOSZENIA: 172152 – 2013; DATA ZAMIESZCZENIA: 30.04.2013
-
-
-
-
- Zakup i dostawa sprzętu o pracowni rzeźby i ceramiki Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
-
-
-
-
-
- SPECYFIKACJAISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 1 – Formularz oferty 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 2 – Formularz cenowy 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 3 – Oświadczenie art.22 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 4 – Oświadczenie art.24 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 5 – Wzór umowy 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 6 – Szczegółowy opis-pracownia rzeźby i ceramiki 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 7 – Przynależnośc do grupy kapitałowej 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Zał. 8 – Wykaz dostaw 30.04.2013
-
-
-
-
-
- Informacja o unieważnieniu postępowania 13.05.2013
-
-
-
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO CENTRUM AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ W USTCE NUMER OGŁOSZENIA: 106130 – 2013; DATA ZAMIESZCZENIA: 18.03.2013
-
-
-
-
- Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zał. 1 – Formularz oferty
- Zał. 2.1 – Formularz cenowy-biurowe – zad.1
- Zał. 2.2 – Formularz cenowy-wyp.wnętrz- zad.2
- Zał. 2.3 – Formularz cenowy – zad.3
- Zał. 2.4 – Formularz cenowy – zad.4
- Zał. 2.5 – Formularz cenowy – zad.5
- Zał. 2.6 – Formularz cenowy – zad.6
- Zał. 3 – Oświadczenie art.22
- Zał. 4 – Oświadczenie art.24
- Zał. 5.1 – Wzór umowy-zad.1
- Zał. 5.2 – Wzór umowy-zad.2
- Zał. 5.3 – Wzór umowy-zad.3
- Zał. 5.4 – Wzór umowy-zad.4
- Zał. 5.5 – Wzór umowy-zad.5
- Zał. 5.6 – Wzór umowy-zad.6
- Zał. 6.1 – Meble biurowe-01.03.2012
- Zał. 6.2 – Meble wyp.wnętrz.-01.03.2013
- Zał. 6.3 – Sprzęt biurowo-komputerowy-01.03.2013
- Zał. 6.4 – Sprzęt AGD i RTV-01.03.2012
- Zał. 6.5 – Sprzęt FOTO-01.03.2013
- Zał. 6.6 – Oświetlenie-01.03.2013
- Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
-
-
-
-
-
-
- I wyjaśnienia SIWZ 21.03.2013
-
-
-
-
-
-
-
- II Wyjaśnienia SIWZ.22.03.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Zał. 6.5 – Sprzęt FOTO-25.03 po modyfikacji
-
-
-
-
-
-
-
- Zał. 6.3 – Sprzęt biurowo-komputerowy-25.03 po modyfikacji
- Zał. 2.3 – Formularz cenowy – zad.3.-25.03 po modyfikacji-1
- III Wyjaśnienia SIWZ.25.03.2013
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 25.03.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 26.04.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach zadania nr 2 02.05.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach zadania nr 2; data zamieszczenia: 08.05.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach zadania nr 3; data zamieszczenia: 08.05.2013
-
-
-
-
-
-
-
- Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach zadania nr 3 data zamieszczenia: 10.05.2013
-
-
-
-
-
-
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Przebudowa i remontu budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce
- SIWZ
- załącznik 8 – Projekt budowlany (zip)
- załącznik 9 – Projekt wykonawczy (zip)
- załącznik 10 – 33W Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zip)
- załącznik 11 – Przedmiary (zip)
- wyjaśnienia do SIWZ – 16.11.2010
- II Wyjaśnienia SIWZ – 24.11.2010
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP Nr 334295-2010 – 24.11.2010
- SIWZ 24.11.2010 – ujednolicona po modyfikacji
- Zał. 7 – Projekt umowy – ujednolicony po modyfikacji 24.11.2010
- III Wyjaśnienia SIWZ – 25.11.2010
- Przedmiar kosztorysu systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania 25.11.2010
- Informacja o wyborze – 10.12.2010
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce
- SIWZ
- Projekt budowlany (zip)
- Projekt wykonawczy (zip)
- Informacja o wyborze POI – 03.12.2010
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Menedżer Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej – utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
- SIWZ
- wyjaśnienia do SIWZ – 18.11.2010
- Informacja o wyborze – 29.11.2010
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Przebudowa i remontu budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce
-