Bartłomiej Gaweł




Ur. 7 maja 1979r.
Studiował na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (Rzeźba,prac.prof.Leona Podsiadłego)
Pracuje jako ART DIRECTOR w Tequila-btl Group w Poznaniu
Zajmuje się rzeźbą, malarstwem, instalacją, rysunkiem, grafiką komputerową, projektowaniem, ilustracją i innymi działaniami.
Interesuje go wspódziałanie sztuki i reklamy.

Czasem również wystawia:

Projekt BTL-owy* dla Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej
Projekt artystyczny polega na wykorzystaniu mechanizmów działania reklamy dla podniesienia wizerunku BGSW przy jednoczesnym zjednaniu galerii większej ilości zwolenników (zwolenników ugruntowaniu swego zamiłowania do działań galerii obecnych już fanów). Projekt przewiduje zaprojektowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej galerii.
  1. w galerii zostaną powieszone na ścianie szale BGSW obok szali innych polskich galerii (tylko BGSW będzie miało prawdziwy kibicowski szal.inne galerie muszą zadowolić się projektową formą szalu).wymiary szalika to 200cm/30cm
  2. na stronie internetowej BGSW pojawi się link do projektu/reklamy/konkursu.
  3. Konkurs będzie skonstruowany tradycyjnie wedle panujących w reklamie norm (proste pytanie np. "która edycja Rybiego Oka odbywa się w tym roku", podanie odpowiedzi i danych, losowanie osób nagrodzonych).Jako nagrodę wylosowane np.15 osób otrzyma szal kibicowski BGSW.
    Stawiam sobie za cel główny potraktowanie BGSW jako marki, którą należy dobrze sprzedać, poprawić jej wizerunek na rynku, odświeżyć go. Jednocześnie stosując wszelkie mechanizmy reklamy wobec produktu BGSW, sam , jako producent i kreator akcji, promuję siebie jako pomysłową, kreatywną osobę i twórcę oryginalnego dzieła. Zaczynam od BGSW, kto wie, może inne galerie także będą miały szanse skorzystać z moich usług.

Dodatkowym atutem akcji jest możliwość prawdziwego kibicowania BGSW jako swojemu najdroższemu klubowi-drużynie, możliwość eksponowania swojej sympatii w sposób widoczny- szal na szyi na każdym nowym wernisażu w BGSW.
Podobny projekt zostanie przeprowadzony dla podniesienia marki Reallaura. Już niebawem będzie więc możliwość zweryfikowania działania akcji i poprawy ewentualnych błędów przed przystąpieniem do akcji promocyjnej BGSW.

*BTL- termin używany w terminologii przemysłu reklamowego.
Skrót ten pochodzi od "Below the line", określa wszelkie działania promocyjne wpływające pośrednio lub bezpośrednio na wizerunek marki. Założenia BTL to przede wszystkim wzrost sprzedaży i popularności marki (oraz podniesienie jej wartości).
BTL używa całego wachlarza narzędzi m.in. loterie, konkursy (wyślij-wygraj, odpowiedz-wygraj) lub "collect and get" czyli zbierz i wygraj.

























http://free.art.pl/bartekgawel/

[powrót]